/rss" />
موران
رصد و نقد ،دفاع از حقانیت و آبادانی
+0 به یه ن
یاییلیب : چهارشنبه 14 مرداد 1394 | یازار : تانیش | بؤلوم : آچیق سوز/Open Talks | 0 باخیشلار
دین گرایی اگر به منظور واقعیت بخشیدن به هدایت بشریت به کار رود ، منشا آرامش و آسایش ملت خواهد بود. چه بسیار پیامبرانی که برای هدایت بشر از تاریکی های جاهلیت و اقدامات جاهلانه ، چه بسیار رنجها که نکشیدند.
اجرای مفاهیم دینی در جامعه  سر منشاء  رستگاری  جامعه و مسلمین است.اما همین دین  اگر با مفاهیم سیاسی و دروغ و نیرنگ و فریب قاطی شود  می  تواند  نسل کشی عمومی و کثیف ترین اقدامات را به نام دین در پی داشته باشد.
شیاطین دینی اصطلاح خوبی برای افرادی است که به نام دین  افراد ساده لوح را به کام جهالت می کشانند و با این سیاهی لشکر دینی  ماهیت به اصطلاح دینی خود را به رخ جهانیان می کشند.. وعده بهشت دروغین برای پیروی بی قید و شرط از شیاطین دینی  و اوامر آنها یکی از چالش های دین است.مفهوم دین به نام  و طایفه کسی گره نخورده است . دین در قید کلمات نیست . که نتوان مفهوم آنرا برای اشخاص عموم جامعه توضیح داد. کلمات دین آنقدر ساده و صریح است که انسانهای هم عصر پیامبر اکرم (ص) ا ز هر تیره و قبیله ای ، با هر سطح معلوماتی آنها را می فهمیدند و درک می کردند.
دینداران واقعی همیشه به واسطه ی بیان صریح مفاهیم دینی  در زمره دشمنان  بیشتر عوامل حکومتی  قرار می گرفتند. دینداران واقعی واقعیت های دینی را بی هیچ ترس و واهمه ای بیان می کردند.
...
مهمترین تهدید قرن ، بمب اتمی یا تهدید جنگ اتمی نیست، مهمترین تهدید دین فاسد است که ملتی را به فساد می کشاند و  به نام دین فرهنگی را ریشه کن می کند.
تعریف دین برای ابقای حکومت  و سرکوب طیف مخالف باب حاکمیت  یا قوم خاص به نام دین  از پست ترین و رزلترین کارهاست .
دین صریح و راست سخن می گوید . چسباندن شاخ و برگ اضافی به دین  برای سوئ استفاده از دین است. دین برای بیان حقیقت من من نمی کند. مصلحت سنجی یا تفسیر یا توضیح اضافی نیاز ندارد.
تقوا خوب است . ولی اگر به واسطه تقوای تصنعی حقی پایمال شود...
سکوت در برابر مسلمان کشی به بهانه ی دین گرایی و تبعیض در طرفداری از مسلمانان در جهان همان سیاسی کاری و دروغ پردازی دینی است ...

ادامه دارد...
یارپاق لار :


Powerd By : ARZUBLOG.COM