/rss" />
موران
رصد و نقد ،دفاع از حقانیت و آبادانی
+0 به یه ن
یاییلیب : جمعه 30 مرداد 1394 | یازار : تانیش | بؤلوم : آچیق سوز/Open Talks | 1 باخیشلار
تروریسم به هر گونه عمل برای ترساندن ، کشتن شهروندان یک کشور یا یک جمعیت گفته می شود.واژه ترور از نگاه کشورهای مختلف به صورت متفاوتی معنی شده است.
از نگاه  اکثر اروپائیان  و امریکاییها تروریسم به یک سلسله عملیات های انتحاری و بمب گذاری گفته می شود که اکثرا  مسلمانان عامیان آن هستند ، عمل ترور اگر در یک کشور غیر مسلمان اتفاق بیفتد  فورا آنرا به مسلمانان  مهاجر  یا مسلمانان + نسبت می دهند.

از نگاه سیاستمداران و وابسته های غربی  ، هر عملی از مسلمانان که به سود آنها نباشد ، ممکن است تروریستی تلقی شود. اما اعمال تروریستی  که منجر به کشته شدن مسلمانان  می انجامد ، مانند قتل عام مردم خوجالی توسط ارامنه ، قتل عام فلسطینیان توسط اسراییل، قتل عام مسلمانان چچنی توسط روسیه ، سرکوب   ترکهای شمال چین توسط دولت کمونیستی چین ، قتل عام  مردم  غیر مسلح یمن ، کشتار های بی شرمانه  گروه های ظاهر ا اسلامی در عراق  و کشتار های غیر نظامیان در سوریه   ممکن است عملیات تروریستی نباشند!!
از نگاه  بنیاد گراهای  مسیحی هر فلسطینی حتی اگر در اثر  احساسات حاصل از دیدن جسدهای بیجان خانواده اش که توسط مزدوران صهیونیزم کشته می شوند ، به طرف قاتلان  هم خون هایش سنگ پرت کند ، تروریسم است.

از نگاه روس های  کمونیسم (به قول معروق ساری پیشیگ) وجود مسلمانی که به آیین و آدابش دینی و شرعی اش عمل می کند ، برای آنها یک خطر بالقوه است .

از نگاه دولت اسلامی داعش  هر کسی  که اعتقادی به غیر از آیین ابوبکر دارد  کافر است و باید سر بریده شود و مال و ناموسش برای داعشی حلال است .

از نگاه  دولت اسلامی عربستان  هر کسی که در  اثر شلیک موشک های اتحاد عربی به خاک  یمن کشته می شود ولو کودک باشد تروریسم است و باید کشته می شده . کلیه ی یمنیها را باید کشت چو ن وابسته به کشور ایران هستند!!

از نگاه دولت اسلامی عراق... فعلا  داعش را بزرگترین  تروریسم منطقه است . و هر کسی که به آنها کمک نکند و یا  هیکل عربی شان را  تعریف و تمجید نکند   ممکن است یکی از خواستگاه های تروریسم باشد. البته از نگاه  رییس جمهور و مسئولان بلند پایه پیشین عراقی هر کشوری که به آنها مبلغ ماهانه (حقوق ماهانه ) پرداخت نمی کرد ، مدافع تروریسم بود.

از نگاه بشار اسد ، کلیه افراد  داخل سوریه  که خواهان پایان دادن به سلطنت ظالمانه ی بشار  هستند (چه در  افراد داخل کشور سوریه با ملیت سعودی  و چه افراد خارج از کشور که  این کشتار های همنوع را دیده و اعراض کرده اند) تروریست تلقی می شوند و حقشان است که موشک های ارزان قیمت روسی و یا ... با برد متوسط  بر روی سرشان بیفتد.


اما از نگاه ... هر کسی که در ایران ترکی صحبت می کند و یا قصد دارد با کمک گرفتن از قانون اساسی   از حقوق قانونی !! خود حرف بزند ، می تواند وابسته به کشورهای متخاصم خارجی بوده و نوعی وابستگی به تروریسم  داشته باشد. پس باید زبانش بریده شو د و جایش هم در زندان است.


غرب ده اولان لار بئله دوشونیرلر : هر موسلمانین قیریلماسی قیریلان قوشونداندی . یئر تیتره سین موسلمان اولسون، عربستان بمب اتسین موسلمان اولسون ، بشار موسلمان قیرسین ، کوردلر موسلمان قیرسینلار ، روسلار موسلمان قیریسین لار ، ارمنی لر موسلمان قیرسین لار...
بو قیریلمالار قیریلان قوشونداندی ...
 هاچان موسلمان ده ییلن آداملار باشا دوشه جک لر .. .
اینانمیرام آدلارین موسلمان بیلن لر آقیلا گلسین لر...
یاتان آدامی اویاتماق اولار ؛ آما اوزین یاتمیش لیقا ووران آدامی هیچ واقت اویاتماق  اولماز.
...
این داستان ادامه دارد.

یارپاق لار :


Powerd By : ARZUBLOG.COM