/rss" />
موران
رصد و نقد ،دفاع از حقانیت و آبادانی
+0 به یه ن
یاییلیب : دوشنبه 19 مرداد 1394 | یازار : تانیش | بؤلوم : دانیشیق لار/صحبت ها/Dialouge | 0 باخیشلار
جلسه غیر علنی  اتهام اختلاس یک متهم




بازسازی حادثه های اخیر درباره پسران رفسنجانی:

صحنه اول :
 (با نقل قول هایی از مسئولان  قوه قضائیه )از سوی رسانه ها اعلام  شد  که مهدی هاشمی که به جرم غیر قابل انتشار  فساد و اختلاس و ... متهم می باشد ، در خارج از کشور به سر می برد و به محض ورود  محاکمه خواهد شد .

صحنه دوم:
دادگاه رسیدگی به اتهامات با ورود شخص متهم  در روز 15 اردیبهشت سال 92  در دادگاه انقلاب تهران آغاز شد. دادگاه به صورت غیر علنی بر گزار شد .  "سیدمحمود علیزاده طباطبایی {وکیل جناب  رفسنجانی}پیش از آغاز پنجمین جلسه محاکمه مهدی هاشمی گفت: جلسات رسیدگی به این پرونده به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود و انتشار محتوای آن غیرقانونی است."
مهدی هاشمی فرزند جناب آقای هاشمی رفسنجانی  با اثبات  اختلاس و جعل  به ده سال زندان محکوم شده اند.{سیدمحمود علیزاده طباطبایی در پایان پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ ما در این جلسه به مساله درز خبر اعتراض و اعلام جرم کردیم.}


صحنه سوم  :
جناب مجرم که برای اجرای حکم خودشان را به زندان معرفی کرده اند ، اینگونه وانمود می کنند که گویا  ایشان به ناحق محاکمه شده اند . مثل اینکه ظلم بزرگی بر ایشان  تحمیل شده و ایشان  با اعلام بی گناهی به زندان اوین می روند. تا بی گناهیشان ثابت شود!!!


نکات قابل توجهی که مجرم از آنها برای  سالم نشان دادن خود استفاده می کند :
عدم برگزاری علنی  دادگاه این مجرم.(جرم اختلاس و جعل اگر در رابطه با بیت المال اتفاق افتاده و جنبه عمومی داشته است ؟ باید به صورت علنی بر گزار می شد!)
عدم انتشار  دلایل گناهکاری ایشان و در نتیجه سعی ایشان در سوء استفاده از این موقعیت .


تاکید مجرم بر اجازه انتشار  روند دادرسی در دادگاه موید این نکته است که یا ایشان  بخش ها یا همه ی روند دادگاه و یا  استنادات دادگاه  از نظر مجرم   قابل ابطال می دانند .

 در هر حال شایسته است قوه قضائیه همانند برگزاری این دادگاه مهم  به منطور حفظ احترام و وجهه قوه قضائیه  و  صرف نظر از  موقعیت سیاسی و خانوادگی مجرم  دادگاه ایشان را بنا بر واقعیت پخش  و واقعیت های حقیقی را انتشار نماید تا حقیقت آشکار گردد.





+0 به یه ن
یاییلیب : جمعه 16 مرداد 1394 | یازار : تانیش | بؤلوم : آچیق سوز/Open Talks | 0 باخیشلار
ایندی جاماعات آراسیندا دوز سوز دانیشاندا، جاماعات سوزلرینه اینانمیر کی هیچ!
 بئله بیلیر لر سنده اونلارین ایچینده اولان بیر جاسوس یا مخبیر سن ، گلیب سن سوزلرین جمله ییب ، او لرین ییخاسان!


آرادا اولان موخبیر لر ده بیئله دوشونیر لر ، سن ، یاهالیب ، آقلی جاییب یا دا هر حالدا دوز دانیشان آدام ، خاریجی اولکه آدامیندان ؛ خاریج دن گلن بیر آدامسان ، جاسوسلیغا ، مملکت قاریشدیرماقا گلیب سن!

ایندی دوز دبرنده  ، سنی گیج یا دا چوخ بیچ ساییر لار!

ائله بیل دوز آداملارین هامیسی گیج یا دا بیج اولیر لار!

یا دا ایندی بیر زاماندی ، دوز دانیشالار  یا قسید جن دوز دانیشیرلار  ،؛ خوشا گلمه ین دوز سوزلری دانیشیر لار ، او سوزلره فیکیر لشن لری ، تاپیب ، ...!
یا دا او قدر گیج دیلر ، بیلمیر لر  بو سوزلری دانیشانلارین یئری ...!


دوز سوز ، جامیعه ده  اولان ، گوزه گیرن سوزلردی!

دوز سوز قانوندا یازیلان لار ،
ائل آراسیندا بیه لینن،
قوناق قاباقینا قویا بیلینن سوزلر دی
 سوزی قورتاریم ، دوز سوز
 قرآندا یازیلان آچیغ سوزلردی ،

*
ایندی جاماعات هامیسی دوز دیگدن او قدر  پیس لیگ گوروب ، او  قدر جامیعه ده ایری سوزلر دوز سوزلرین یئرینه ده ییلیب ، دوز دانیشانلار او قدر پیس له نیب لر کی ، هیچ کیم دوز سوزه اینانمیر.

**


دونیانی قارا توستولر  توتاندا ،
جهالت قارانلیغیندا ، حاق یوللاری ایتنده ،
حقیقی یول آختارارانلارین  باشماقلارینین بیر تایی  یول کاناریندا قالاندا.
کفن پولونا گورا ، خیر دا پول لار اوستونه آتیلاندا
 او ندا دا  داهامازسان !
داهامازسان یولون دوز اولدوغونی!



+0 به یه ن
یاییلیب : چهارشنبه 14 مرداد 1394 | یازار : تانیش | بؤلوم : آچیق سوز/Open Talks | 0 باخیشلار
دین گرایی اگر به منظور واقعیت بخشیدن به هدایت بشریت به کار رود ، منشا آرامش و آسایش ملت خواهد بود. چه بسیار پیامبرانی که برای هدایت بشر از تاریکی های جاهلیت و اقدامات جاهلانه ، چه بسیار رنجها که نکشیدند.
اجرای مفاهیم دینی در جامعه  سر منشاء  رستگاری  جامعه و مسلمین است.اما همین دین  اگر با مفاهیم سیاسی و دروغ و نیرنگ و فریب قاطی شود  می  تواند  نسل کشی عمومی و کثیف ترین اقدامات را به نام دین در پی داشته باشد.
شیاطین دینی اصطلاح خوبی برای افرادی است که به نام دین  افراد ساده لوح را به کام جهالت می کشانند و با این سیاهی لشکر دینی  ماهیت به اصطلاح دینی خود را به رخ جهانیان می کشند.. وعده بهشت دروغین برای پیروی بی قید و شرط از شیاطین دینی  و اوامر آنها یکی از چالش های دین است.مفهوم دین به نام  و طایفه کسی گره نخورده است . دین در قید کلمات نیست . که نتوان مفهوم آنرا برای اشخاص عموم جامعه توضیح داد. کلمات دین آنقدر ساده و صریح است که انسانهای هم عصر پیامبر اکرم (ص) ا ز هر تیره و قبیله ای ، با هر سطح معلوماتی آنها را می فهمیدند و درک می کردند.
دینداران واقعی همیشه به واسطه ی بیان صریح مفاهیم دینی  در زمره دشمنان  بیشتر عوامل حکومتی  قرار می گرفتند. دینداران واقعی واقعیت های دینی را بی هیچ ترس و واهمه ای بیان می کردند.
...
مهمترین تهدید قرن ، بمب اتمی یا تهدید جنگ اتمی نیست، مهمترین تهدید دین فاسد است که ملتی را به فساد می کشاند و  به نام دین فرهنگی را ریشه کن می کند.
تعریف دین برای ابقای حکومت  و سرکوب طیف مخالف باب حاکمیت  یا قوم خاص به نام دین  از پست ترین و رزلترین کارهاست .
دین صریح و راست سخن می گوید . چسباندن شاخ و برگ اضافی به دین  برای سوئ استفاده از دین است. دین برای بیان حقیقت من من نمی کند. مصلحت سنجی یا تفسیر یا توضیح اضافی نیاز ندارد.
تقوا خوب است . ولی اگر به واسطه تقوای تصنعی حقی پایمال شود...
سکوت در برابر مسلمان کشی به بهانه ی دین گرایی و تبعیض در طرفداری از مسلمانان در جهان همان سیاسی کاری و دروغ پردازی دینی است ...

ادامه دارد...




3 +3+ ایران آراسیندا اولان را ضیلیق لار. سیاسی اویون لارین قائیده سین و روالین ده ییش دیریر.

فا. توافق 3+3+ ایران  قوائد بازی سیاسی را  تغییر می دهد.
دونن کی سوزلر ، دونن جاماعاتی راضی ائله سی دی ده! ایندی اونلارین راضی لیق لاریندان سونرا ، 5 آیری دولتین نظرینده سیاسی مسئله لر ده  گوز قاباقیندا ساخلامالیسان!
فا. رویکرد های دیروز  می توانست توده های داخلی کشور را قانع کند! اما سیاست امروز علاوه بر مقبولیت نزد عموم مردم  5 کشور خارحی را نیز  مد نظر قرار دهد.
 
سیاسی دوشونجه لرین  نئجه بیان اولونماسی ، نئجه جاماعاتا سس لنیلمه سین دن یا  دا، نئجه آیری اولکه لرین  باش اداملارینین  بین مه سین نن  ساده دیر. بو را ضیلیق ایرانا و ایران سیاستچی لرینین بیرینه   بیر فورصت و مین ده نه تهدید دیر.

راضی لاشما نین اصیل یازیسی:
ایران اونلارین راضی اولماق لاری اوچون هر ایش گورمه لیدیر. اوندان سونرا اونلار راضی اولسالار بعضی تحریم لری آرادان گوتوره جک لر . راضی اولسالار...




یارپاق لار : 1 2 3


Powerd By : ARZUBLOG.COM